Welkom bij de Canon Store

Welkom bij de Canon Store

COVID-19 INFORMATIE VOOR KLANTEN VAN CANON

In deze onzekere tijden blijft het welzijn van de klanten, werknemers en partners van Canon, prioriteit.

Canon is vastbesloten ervoor te zorgen dat bestellingen worden voldaan en net als normaal worden geleverd. De online store blijft open en Canon neemt alle voorzorgsmaatregelen om de veiligheid van jou en haar team te garanderen. Canon volgt voortdurend de richtlijnen en het advies op van de regering en de Wereldgezondheidsorganisatie.

Canon wil jou, haar werknemers en partners bedanken voor de voortdurende steun.

Bezoek deze pagina a.u.b. regelmatig voor meer informatie.

Veelgestelde vragen

BEZORGT CANON NOG STEEDS?

Ja, Canon bezorgt nog steeds bestellingen net als normaal. Als de situatie verandert en de regering een ander advies geeft, zal Canon zich daaraan houden. Houd de pagina in de gaten voor meer informatie.

WORDT MIJN BESTELLING, ALS IK DIE VANDAAG PLAATS, BINNEN DE GENOEMDE LEVERTIJD BEZORGD?

Ja, je kunt je bestelling gewoon binnen de genoemde levertijd verwachten. Momenteel worden bestellingen net als normaal bezorgd. Canon volgt echter wel de richtlijnen van de regering, dus dit kan in de toekomst veranderen. Canon bezorgt alle bestellingen via UPS. Raadpleeg hier hun website voor de nieuwste informatie over leveringen, mogelijke verstoringen en uitgesloten postcodes.

HOE KAN IK MIJN PRODUCT RETOURNEREN ALS IK MIJN HUIS NIET MAG VERLATEN?

Om je te helpen, heeft Canon haar gratis retourbeleid verlengd van 30 dagen naar 90 dagen. Dit geldt tot nader order voor alle bestellingen vanaf 1 maart 2020.

IS HET VEILIG OM HET PRODUCT AAN TE RAKEN?

Ja, je mag je product gewoon nog aanraken. Canon volgt strenge maatregelen om de veiligheid van haar klanten te garanderen. Dat gezegd hebbende, raadt Canon je sterk aan om je handen grondig te wassen nadat je het pakket hebt geopend.

BEZORGT CANON AAN HUIS?

Ja, Canon bezorgt je bestelling bij jou thuis.

HOE KAN IK VOOR MIJN BESTELLING TEKENEN ALS IK IN THUIS-ISOLATIE ZIT?

Klanten zijn niet langer verplicht om te tekenen voor UPS-bestellingen. Pakketten die nog niet zijn ondertekend, krijgen een markering met CV19 en de naam van de geadresseerde als bewijs van levering.

Zie de pagina met veelgestelde vragen in de Canon Store voor meer informatie